Toimitusehdot

Käymäläseura Huussi ry:n verkkokaupan toimitus- ja sopimusehdot

Soveltamisala
Näitä sopimusehtoja sovelletaan Käymäläseura Huussi ry:n verkkokaupan ja Asiakkaan väliseen kauppaan Asiakkaan tilatessa yhdistyksen verkkokaupasta.

Toimitusaika ja -tapa
Tilauksen toimitusaika on 2 – 12 työpäivää Suomessa ja ulkomaille korkeintaan 20 työpäivää tilauksen vastaanottamisesta.
Jos tilauksessa on tuotteita, jotka eivät ole vielä tilausta käsiteltäessä ilmestyneet tai ovat tilapäisesti loppuneet varastosta, tilaus toimitetaan saatavuuden mukaan.
Tilaukset toimitetaan kirjeenä, mikäli tilauksen koko ei ylitä kirjeen enimmäismittoja. Tätä suuremmat tilaukset toimitetaan pakettina. Myös nouto on mahdollinen. Mikäli tilaus noudetaan yhdistyksen toimistolta osoitteesta Näsilinnankatu 21 A 20, 3.krs, 33210 Tampere, tulee noudon ajankohdasta sopia etukäteen: 050 301 2539 / toimisto@huussi.net. Toimisto palvelee pääosin klo 10-16 välillä tai sovitusti ilta-aikaan.
Kirjeet toimitetaan kotimaassa 2. luokan kirjeenä ja ulkomaille Priority kirjeenä. Paketit toimitetaan kotimaassa postipakettina ja ulkomaille Economy pakettina.

Toimituskulut
Toimituskulut lisätään jokaiselle tilaukselle siirtyessäsi verkkokaupan kassalle. Toimituskuluihin sisältyy käsittely- ja postikulut. Tilaukset toimitetaan veloituksetta, mikäli tilauksen arvo ylittää 120€.

Maksutavat
Verkkopankin välityksellä voi maksaa seuraavien pankkien verkkopankeissa: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, POP Pankit, Nooa, Aktia, Säästöpankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken ja LähiTapiola Pankki. Lisäksi maksutapana toimii Neocard.

Laskutuskulut
Verkkopankkitunnuksilla maksaessasi toimitukseen ei lisätä laskutuskuluja. Laskulla maksaessasi on laskutuslisä 3€/tilaus.

Peruutusoikeus ja asiakaspalautukset
Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus tutustua tuotteisiin 14 päivän ajan tilauksen vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen on oltava samassa kunnossa kuin se toimitettiin.
Peruutusoikeuden aikana tai tuotteen viallisuuden vuoksi palautetut tuotteet palautetaan Suomessa Asiakaspalautuksena. Asiakaspalautus on maksuton Asiakkaalle. Palauttaessasi tuotteita otathan ensin yhteyttä Käymäläseura Huussi ry:n: 050 301 2539 / toimisto@huussi.net

Poikkeukset peruutusoikeudesta
Aineettomilla lahjoilla ei ole peruutus- tai palautusoikeutta.

Reklamaatiot
Asiakkaan tulee tarkastaa toimitus välittömästi vastaanotettuaan sen. Mahdollisista virheistä on ilmoitettava viipymättä Käymäläseura Huussi ry:lle. Kuluttaja-asiakkaalla on kuitenkin kuluttajansuojalain mukaan aikaa ilmoittaa virheestä kahden kuukauden kuluessa virheen havaitsemisesta.

Asiakasrekisteri
Käymäläseura Huussi ry:n verkkokaupan asiakkaiden nimi- ja yhteystiedot tallennetaan verkkokaupan asiakasrekisteriin, joka on henkilötietolain mukainen henkilörekisteri. Rekisterin tietoja käytetään rekisteriselosteessa kerrotulla tavalla eikä niitä luovuteta eteenpäin kolmannelle osapuolelle.

Voimassaolo
Nämä sopimusehdot ovat voimassa toistaiseksi. Käymäläseura Huussi ry:llä on oikeus muuttaa näitä sopimusehtoja. Muutoksesta ilmoitetaan Käymäläseura Huussi ry:n internetsivuilla.

Sovellettava laki ja erimielisyydet
Tähän sopimukseen sovelletaan Suomen lakia. Mahdolliset erimielisyydet ratkaistaan Pirkanmaan käräjäoikeudessa. Kuluttajalla on oikeus myös nostaa kanne kotipaikkansa yleisessä alioikeudessa tai saattaa asia kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi.

Kaikissa verkkokauppaan liittyvissä kysymyksissä olettehan ensisijaisesti yhteydessä myyjään eli Käymäläseura Huussi ry:n.